Situacija
Tarptautinė NT projektų vystymo bendrovė Agathum Kaune steigia bendradarbystės (co-working) centrą Happspace. Tokių erdvių mieste vos viena, kiti panašūs projektai nebuvo sėkmingi. Pagrindinė užduotis – žinomumas ir paslaugos pardavimai.
Sprendimas
Parengiamas komunikacijos ir rinkodaros planas, kurio rengimo eigoje iškyla poreikis atlikti kokybinį auditorijos tyrimą. Suburiama focus grupė ir iškeliamas tikslas išsiaiškinti tokių darbo erdvių poreikį; įvertinti tradicines darbo erdves – jų pliusus bei minusus; galiausiai išsigryninti potencialių klientų lūkesčius. Tyrimo rezultatai plačiai naudojami tiek komunikacijoje, tiek priimant verslo ar net interjero sprendimus. Kampanijos eigoje didelis dėmesys skiriamas aukštos kokybės vizualiniams sprendimams ir tiesioginiam bendravimui su būsimais Happspace bendruomenės nariais (klientais). Tam pasitelkiamas socialinis tinklas facebook; elektroniniai laiškai; paruošiama centrą pristatantį aukštos kokybės dalomoji medžiaga, kurią galima rasti tikslinės grupės lankomose vietose; rengiamos netradicinės atvirų durų dienos. Išorinei komunikacijai naudojama verslo žiniasklaida (nedidelėms įmonėms pritraukti), populiariausi naujienų portalai – freelancer‘iams pasiekti. Vykdoma reklama internete, segmentuojant kanalus ir žinutes pagal tikslines auditorijas.
Rezultatas
Apie naują bendradarbystės centrą Kaune pranešė bene visos didžiosios bei verslo žiniasklaidos priemonės. 100% Happspace centro darbo vietų rezervuojama prieš oficialų atidarymą, dar vykstant rekonstrukcijos darbams. Užklausų skaičius viršija visus lūkesčius, tad priimamas sprendimas įrengti dar vieną Happspace centrą. Galutiniame rezultate sukuriamias 3 Happspace tinklas, kuris sėkmingai parduodamas „Workland Group“.