Krispo - kvapų namai

Situacija

UAB „Audrineta“ (prekyba audiniais) vadovai plečia veiklą ir dalį paslaugų (interjero aksesuarai) perkelia po nauju prekės ženklu. Naujas prekės ženklas gerai žinomas Kaune, tarp pastovių klientų. Poreikis – padidinti žinomumą Kaune ir Vilniuje, pritraukti naujus klientus . Iššūkis – „Krispo“ prekiauja daugeliu prekės ženklų, kuriuos taip pat reikia komunikuoti.

Sprendimas

Prekės ženklas „Krispo“ pozicionuojamas kaip šeimos verslas – nauja tendencija LTU rinkoje. Į komunikaciją aktyviai įtraukiama vadovė su vyru. Komunikacija nukreipiama į moterišką auditoriją, pasitelkiami atitinkami komunikacijos kanalai ir reklamos priemonės. Sukuriama Šeimos verslo asociacija. Kadangi prekės ženklas orientuotas į aukštesnes nei vidutines pajamas gaunančią auditoriją, rengiami „aukštuomenės“ vakarėliai su Mantu Petruškevičiumi, kurių metu pristatomas „Krispo“ ir jų atstovaujami prekės ženklai. Siekiant pristatyti „Krispo“ atstovaujamus prekės ženklus – kiekvienam jų kuriama „legenda“. Legenda komunikuojama per visus kanalus (web / Facebook / reklama). Siekiant didžiųjų žiniasklaidos priemonių dėmesio – organizuojamos žurnalistų kelionės į atstovaujamų prekės ženklų „gimtinę“: Ispanija, Italija. Įvedama lojalumo sistema „Krispo“ parduotuvėse pastoviems klientams. Sutvarkomas firminis stilius. Pravedami mokymai (pardavimai, motyvacija, vieninga komunikacija) darbuotojams .

Rezultatas

Išskirtiniai reportažai TV laidoje „Stilius“, nemokami išsamūs straipsniai žurnaluose „Stilius“, „Žmonės“, „Laima“, naujienų portalų „laisvalaikio“ rubrikose. „Krispo“ vardas įtvirtinamas Vilniaus rinkoje. Išaugęs klientų ratas skatina naują verslo kryptį – „Baldų mados namai“ ir interjero dizaino projektai su M. Petruškevičiumi.