fbpx

Kauno maratonas - sporto renginio komunikacija

Situacija

Kaune nuspręsta 2013 metais surengti pirmąjį tikrą bėgimo renginį – Kauno maratoną. Iki tol tokio masto renginiai vyko tik Vilniuje, nors buvo mažesnių bėgimo renginių Kaune bei kituose miestuose. Iššūkis organizatoriams – į pirmąjį renginį pritraukti maksimalų kiekį dalyvių iš Lietuvos bei užsienio, rasti rėmėjus, užsitikrinti vietos valdžios palaikymą su minimaliai kaštais ir renginį paversti tradiciniu.

Sprendimas

Parengiamas komunikacijos planas, kurio pagrindas – visų miesto viešų ir privačių organizacijų įtraukimas bei aktyvi informacijos sklaida žiniasklaidoje bei socialiniame tinkle facebook. Renginio globėju pakviečiamas būti legendinis disko metikas – Virgilijus Alekna. Rėmėjams siūlomas visas rinkodaros paketas su novatoriška prekės ženklo integracija, aiškia nauda. Ypatingas dėmesys skiriamas aktyviai viešajai komunikacijai: spaudos konferencijos, pranešimai spaudai, mokomieji filmukai, viešos treniruotės, aktyvus facebook profilis, netradiciniai dizaino sprendimai ir t.t. Sudaroma darbo grupė su Kauno miesto savivaldybe renginio organizavimui ir rėmimui. Informaciniu partneriu pasitelkiamas dienraštis „Kauno diena“. Rėmėjais tampa pagrindinės Kauno įmonės (Thermowave, Autotoja, Lietuvos sporto universitetas, Vero Cafe ir kt.)

Rezultatas

Pirmajame Kauno maratone dalyvių skaičius viršija organizatorių lūkesčius (apie 2 tūkst. dalyvių). Atsiliepimai iš dalyvių pusės, blog’erių, žiniasklaidos – daugiau nei teigiami. Renginyje dalyvauja ir jį nušviečia pagrindinės žiniasklaidos priemonės. Po paskutinių renginių atliekamos sklaidos spaudoje bei interneto svetainėse analizės atskleidžia, kad vien paminėjimai šiose priemonėse padėjo pasiekti 40-50 mln. skaitytojų auditoriją. „Kauno maratonas“ prigijo ir tapo neatskiriama miesto bei bėgikų gyvenimo dalimi. 2017 prie jo prisidėjo ir generaliniu rėmėjų tapo bankas „Citadele“. Buvo suaktyvinta komunikacija, siekiant pritraukti užsienio bėgikų. Jų padaugėjo dvigubai ir 2017 savo jėgas Kaune išbandė apie 500 užsieniečių. Renginys yra įtrauktas į Kauno miesto įvaizdžio programą, jo vaizdai naudojami reprezentacinėje medžiagoje. Sėkmingi sprendimai davė postūmį pilotiniams projektams: 2014 metų rudenį pradėtas rengti kasmetinis bėgimas, skirtas kovai su krūties vėžiu – „Pink Run su BENU“. 2015 metų vasarą surengtas pirmasis kasmetinis „Naktinis bėgimas“. 2016 metų vasario mėnesį organizuotas ir meilės dienai skirtas bėgimas „Pagauk Valentiną!“

310

Paminėjimų žiniasklaidoje

50 mln.

Pasiekta auditorija

10 000

Dalyvių

10 m.

Vykstas kasmet