fbpx

Karaliaus Mindaugo apartamentai

Situacija

2013 metais pradedama buvusios Kauno pieno gamyklos pastatų rekonstrukcija, su tikslu juose įrengti nedidelius butus ir biurus. Projekto vystytojai susiduria su keliomis problemomis: apmirusi Kauno NT rinka; rekonstruojama teritorija apsupta judriausių miesto gatvių; pirkėjams siūlomi netradicinės erdvės – nedideli, 40-60 kv. m., butai ir biurai; kauniečiai linkę pirkti ar statytis nuosavus namus Kauno rajone.

Sprendimas

Parengiamas projekto komunikacijos ir rinkodaros planas: apeliuojama į kauniečių sentimentus tarpukariui, kai Kaunas buvo laikinoji sostinė ir čia dirbo žymiausi to meto architektai. Pasitelkiant istorikus ir paveldo specialistus kuriama rekonstruojamo pastato legenda, suteikianti pridėtinę vertę pirkėjui ir akcentuojant kokybę. Tuo pačiu pasitelkiami specialistai, pristatantys naujausias Vakarų Europos NT rinkos tendencijas bei gyvenimo įpročius: nedideli, ekonomiški būstai, gyvenimas miesto centre šalia pagrindinių laisvalaikio, pramogų, mokslo ir verslo centrų, judėjimas dviračiu. Galiausiai, kuriamas „Miesto mieste“ įvaizdis: uždaras kvartalas su komercinėmis bei gyvenamosios patalpomis, sudarantis tarsi uždarą ekosistemą, kur gyvenama ir dirbama, o pramogos vos už kelių minučių kelio miesto centre. Informacija apie projektą aktyviai skleidžiamą pasitelkiant žiniasklaidą, socialinius tinklus, įvairius renginius (kapsulės kasimas, atskirų statybos etapų pristatymas, meno ir kultūros renginiai, atvirų durų dienos, konferencijos ir pan.).

Rezultatas

Pirmojo ir antrojo statybų etapo metu parduota 90 proc. patalpų. Žiniasklaida projektą vadina pirmuoju ir sėkmingiausiu, išjudinusiu Kauno NT rinką ir davusiu postūmį 2016-2017 m. prasidėjusiam NT statybų bumui Nemuno krantinėje.

4000

Investicija

75

Paminėjimai žiniasklaidoje

5,4 mln.

Pasiekta auditorija

90%

Išankstinių pardavimų