Mes gyvename naujoje eroje, kai bene kiekvieno mūsų kišenėje yra fotokamera (Pasauliniu mastu – tai ~2,5 mrd. išmaniųjų telefonų su fotografavimo / filmavimo funkcija). Tad didžioji dalis mūsų kuriamo turinio šiandien yra vaizdai.
Galima sakyti, kad mūsų kalba iš tekstinės tampa vizualia. Dar daugiau – ši kalba yra universali, jai nereikalingas vertimas. Nenuostabu, kad populiariausi socialiniai tinklai yra tie, kurie naudoja šią universalią kalbą: facebook / youtube / instagram / pinterest.
Nauja kalba privaloma ir verslui, kad galėtų susikalbėti su šiuolaikiniais vartotojais. Jeigu jūs turite elektroninę parduotuvę, leidžiate pranešimus spaudai ar savo verslą pristatote facebook – nuotraukos privalo būti jūsų rinkodaros strategijos dalimi.
Paprasčiausia statistika
- Straipsniai su nuotraukomis peržiūrimi 94% labiau nei be jų.
- Pridėjus nuotrauką ar video prie pranešimo spaudai, jo peržiūros išauga 45%
- 60% klientų labiau linkę atkreipti dėmesį į jūsų verslą, jeigu paieškos sistemoje matoma nuotrauka
Vien nuotraukos neužtenka
- E-versle net 67% vartotojų sako, kad produktų nuotraukos kokybė yra labai svarbi, renkantis ir perkant produktus
- E-parduotuvių klientai (63%) sako, kad kokybiška produkto nuotrauka yra svarbesnė nei produkto aprašymas
- Peržiūrėjus vien socialinio tinklo facebook statistiką, žinutės su nuotrauka įsitraukimo rodiklis vidutiniškai yra 0,37 / vien teksto 0,27 / o žinutės su nuorodą – vos 0,15.
Atkreipkite dėmesį, kad žmonės vaizdus priima 60 tūkst. kartų greičiau nei tekstą. Tad, pavyzdžiui, sprendimas, ar likti jūsų internetinėje svetainėje ar ne priimamas per 10-20 s. (Nielsen).
Ypatingai geros kokybės nuotrauka šiandien bet kokiame versle yra tiesiog privalomas. Net jeigu jūs gaminate pačius skaniausius saldainius pasaulyje, niekas tuo nepatikės, kol nepamatys nuotraukos, į kurią žiūrint skiriasi seilės burnoje.
Čia pateikta informacija yra rodoma dėl Jūsų dabartinių slapukų nustatymų.
Šis tinklalapis gali siūlyti informaciją arba funkcijas, už kurių teikimą atsako trečiosios šalys. Trečiosios šalys gali nustatyti savo slapukus, pvz., sekti vartotojo veiklą arba personalizuoti ir optimizuoti jų pasiūlymus.
Šiame tinklalapyje yra naudojami slapukai, kad svečių veikla būtų kuo sklandesnė. Tam tikra trečiųjų asmenų informacija yra parodoma, tik kai pasirinkta "rodyti trečiųjų šalių informaciją".