Lietuviai pasižymi tuo, kad gerai dirba, gamina kokybiškus ir inovatyvius produktus, teikia profesionalias paslaugas… Bet tokie kuklūs, kad nedrįsta apie tai pasakoti!
Komunikacija yra istorijų pasakojimas. Istorijų, kurios įtraukia, sujaudina, pradžiugina ar pravirkdo. Istorijų, kurias perpasakojame kitiems.
Kiekvienas žmogus yra įdomus, kiekvienas verslas turi savo legendą!
Mes esame istorijų pasakotojai. Talentingi istorijų pasakotojai. Mes kuriame turinį pasitelkdami žodžius, garsus, vaizdus, nevengiame ir kitų būdų.
Mūsų tikslas, kad žmonės apie jus kalbėtų. Kalbėtų tai, ką Jūs norite girdėti. Iš atskirų pasakojimų sudėlioti visapusį, pilną Jūsų paveikslą.
Tad kokia gi Jūsų istorija?
Pirma konsultacija nemokama
Parinksime geriausias priemones ir kanalus, kad Jūsų istorija pasiektų tikslinę auditoriją: pirkėjus, rinkėjus, sekėjus ar kt.
Planas yra efektyvios komunikacijos pagrindas. Jūsų invsticija ~650 Eur
UžsisakytiLabai individualu, bet viskas prasideda nuo planavimo 🙂 Jūsų investicija ~650 Eur
UžsisakytiNuo 200 Eur. O jeigu sklandžia anglų kalba ~300 Eur.
UžsisakytiParengimas ir išplatinimas tikslinei žiniasklaidai ~250 Eur.
UžsisakytiNuo reklaminių tekstų, web turinio iki įrašų Facebook ar SEO. Kaina ~40 Eur/val.
UžsisakytiDarbas su žurnalistais - sudėtingas. Bet mes tai darome labai gerai. Publikacijos iniciavimas ~300 Eur.
UžsisakytiNuolat dirbame su žurnalistais investuodami savo laiką, kad, prireikus, galėtume skambinti tiesiai ir papasakoti jūsų istoriją.
UžsisakytiPadėsime pasiruošti, sukviesime žiniasklaidą ir pravesime. Jūsų investicija nuo 1500 Eur.
UžsisakytiDirbame su populiariausiais Lietuvoje: Facebook, Instagram ir LinkedIn. Jūsų investicija nuo 250 Eur/mėn.
UžsisakytiTai komplesinė paslauga, galinti apimti darbą su žiniasklaida, reklamą ar blog'o sukūrimą, naujienlaiškius. Tad labai individualu - pradedame nuo plano. Investicija ~650 Eur.
UžsisakytiVideo turinys gali būti 3 s arba 3 val. Tiesioginė transliacija, reels video arba įvaizdinis klipas. Nufilmuosime, sumontuosime. Valanda darbo nuo 50 Eur.
UžsisakytiTai jos veidas: šriftas ir logotipas, leidiniai, filmai, prezentacijos. Padedame organizacijoms pertededame organizacijoms perte
UžsisakytiGeras rezultatas – retai būna atsitiktinis. Sekasi tiems, kurie pradžioje planuoja, o eigoje matuoja.
Net ir trumpas įrašas Facebook negali būti atsitiktinis.
Tekstas, vaizdas ar garsas (turinys) pasieks tikslą tik tada, kai bus paremtas išsamia kliento analize, tikslinės auditorijos pažinimu ir poreikių suvokimu.
Pensininkas juk, greičiausiai, nėra vestuvinių suknelių pirkėjas? Tad LRT radijo laida apie naujausias tendencijas vestuvių rinkoje, tikėtina, nebus efektyvi.
Todėl bet kokį komunikacijos projektą, kad ir mažiausią, rekomenduojame pradėti nuo planavimo: aiškinamės kliento išskirtinumą ir gryninamės pozicionavimą; išskiriame tikslines auditorijas ir jas segmentuojame; tik tada parenkame komunikacijos kryptis ir priemonės, kanalus.
Nėra vieno sėkmės recepto. Kiekviena įmonė, projektas ar kampanija unikali.
Todėl ir priemonės, kanalai, įrankiai ir būdai, kaip pasiekti tikslo, skiriasi.
Kokie efektyviausi Jūsų atveju? Į tai atsako planavimo sesija. Tik pažinę Jus ir Jūsų tikslinę auditoriją (klientus), mes galime pasiūlyti efektyviausių priemonių paketą.
Nes jeigu Jūsų klientas yra Kauno Dainavos mikrorajono gyventojas, lankstinukas ir žinutė Facebook bus efektyvesnė nei straipsnis žurnale „Verslo klasė“.
Ir jeigu Jūsų verslas susijęs su e-prekyba, tai gali būti, kad e-komunikacijos priemonės ne vienintelis būdas pasiekti pirkėją. Prisiminkite, kiek didieji prekiniai ženklai ABOUT YOU, ZALANDO ar PIGU remia TV laidų.
Mes žinome visų egzistuojančių komunikacijos priemonių galimybes – todėl galime parinkti Jums tinkamiausias.
Darbas dėl darbo neturi prasmės.
Kiekvienas veiksmas, ypač, jeigu tai susiję su komunikacija, turi turėti aiškų tikslą. Pamatuojamą tikslą.
Tik tada galime kalbėti apie rezultatą. Vertinti, ar jį pasiekėme – kas pavyko, o kas ne. Ir planuotis tolimesnius veiksmus.
Šiuolaikinės komunikacijos įrankiai leidžia labai tiksliai išmatuoti rezultatus. Net gi operatyviai keisti taktiką komunikacijos kampanijos metu.
Todėl nepalikime visko savieigai. Atsitiktinumams čia ne vieta, nes tai per brangiai kainuoja.
Planuokime ir matuokime!