EFCOM
Integruota komunikacija

Sėkmės istorijos


Grįžti į peržiūrą

2011-02-09

„Utenos trikotažas": kaip pagerbti geriausius darbuotojus?

Situacija

“Utenos trikotažo” vadovybė ieškojo originalaus būdo, kaip pagerbti geriausius darbuotojus ir kartu padidinti viso kolektyvo motyvaciją.

Sprendimas

Išanalizavus situaciją ir įmonės poreikius, priimtas sprendimas – pakviesti įmonės kolektyvą geriausius darbuotojus išrinkti patiems, taip sugriaunant gamybos įmonėse itin gajų stereotipą, kad “viską sprendžia tik valdžia”.

Sukurtos ir gyvendintos komunikacijos priemonės – plakatai, lipdukai įmonės patalpose, straipsniai įmonės laikraštyje, sukoordinuotas rinkimų procesas;
Geriausi darbuotojai pagerbti originaliu prizu – iš jų paimti interviu ir jie paskelbti viešai – rajoninėje spaudoje, kurią skaito ir šeima, ir draugai, ir kaimynai.

Rezultatas

Darbuotojai įvertino įmonės dėmesį, noriai ir gausiai įsitraukė į geriausiųjų rinkimus, apie projektą sulaukta daug atsiliepimų ir teigiamų įvertinimų pagerėjo įmonės mikroklimatas.



Grįžti į peržiūrą