EFCOM
Integruota komunikacija

Sėkmės istorijos


Grįžti į peržiūrą

2014-11-14

KRISPO - naujo prekės ženklo komunikacija

Situacija

UAB „Audrineta“ (prekyba audiniais) vadovai plečia veiklą ir dalį paslaugų (interjero aksesuarai) perkelia po nauju prekės ženklu. Naujas prekės ženklas gerai žinomas Kaune, tarp pastovių klientų. Poreikis – padidinti žinomumą Kaune ir Vilniuje, pritraukti naujus klientus . Iššūkis – „Krispo“ prekiauja daugeliu prekės ženklų, kuriuos taip pat reikia komunikuoti.

Sprendimas

Prekės ženklas „Krispo“ pozicionuojamas kaip šeimos verslas – nauja tendencija LTU rinkoje. Į komunikaciją aktyviai įtraukiama vadovė su vyru. Komunikacija nukreipiama į moterišką auditoriją, pasitelkiami atitinkami komunikacijos kanalai ir reklamos priemonės. Sukuriama Šeimos verslo asociacija.

Kadangi prekės ženklas orientuotas į aukštesnes nei vidutines pajamas gaunančią auditoriją, rengiami „aukštuomenės“ vakarėliai su Mantu Petruškevičiumi, kurių metu pristatomas „Krispo“ ir jų atstovaujami prekės ženklai.

Siekiant pristatyti „Krispo“ atstovaujamus prekės ženklus – kiekvienam jų kuriama „legenda“. Legenda komunikuojama per visus kanalus (web / Facebook / reklama). Siekiant didžiųjų žiniasklaidos priemonių dėmesio – organizuojamos žurnalistų kelionės į atstovaujamų prekės ženklų „gimtinę“: Ispanija, Italija.

Įvedama lojalumo sistema „Krispo“ parduotuvėse pastoviems klientams.

Sutvarkomas firminis stilius. Pravedami mokymai (pardavimai, motyvacija, vieninga komunikacija) darbuotojams .

Rezultatas

Išskirtiniai reportažai TV laidoje „Stilius“, nemokami išsamūs straipsniai žurnaluose „Stilius“, „Žmonės“, „Laima“, naujienų portalų „laisvalaikio“ rubrikose. „Krispo“ vardas įtvirtinamas Vilniaus rinkoje. Išaugęs klientų ratas skatina naują verslo kryptį – „Baldų mados namai“ ir interjero dizaino projektai su M. Petruškevičiumi.



Grįžti į peržiūrą