EFCOM
Integruota komunikacija

Sėkmės istorijos


Grįžti į peržiūrą

2017-05-10

„Ąžuolyno bėgimas“ – sporto renginio komunikacija

Situacija

Siekiama legendinį S. Dariaus ir S. Girėno sporto centrą padaryti atviresnį kauniečiams. Be kitų priemonių, priimamas sprendimas suorganizuoti naują bėgimo renginį, skirtą vaikams, šeimoms ir pradedantiesiems bėgikams. Renginio išskirtinumas – trasa, besidriekianti stadione, Ąžuolyno parke bei istoriniame šalia esančiame rajone. Problema, panašiu laiku vykstantys ir vis populiarėjantys bėgimo renginiai Kaune bei kituose miestuose.

Sprendimas

Paruošta renginio koncepcija, paremta Ąžuolyno parko unikalumu ir istorija ir apjungiant šią komunikacijos liniją su populiarėjančiu sveiku gyvenimo būdu.

Komunikacija nukreipiama į kauniečius: šeimas, bendruomenes, draugų grupes, kurie skatinami kartu smagiai ir įdomiai leisti laiką - sportuojant, sitprinant ryšius, sveikai gyvenant.

Komunikacijoje naudojamos visuomenės lyderiai, muzikos ir šou verslo žvaigždės, kurios padeda pritraukti žiniasklaidos dėmesį.

1. Parengiamajame etape sukuriamas naujo renginio vizualinis pristatymas: žalia spalva, ąžuolo lapas (vėliau jo formos medalis), giliukas – atitinka eko-temą ir draugiško renginio idėją.

2. Socialiniuose tinkluose, pranešimuose spaudai plėtojamos poilsio su šeima, sporto, sveikos mitybos naudos bei istorinės parko, S. Dariaus ir S. Girėno sporto centro temos.

3. Informacijos sklaidai pasitelkiami naujienlaiškiai bei kitos internetinės komunikacijos priemonės.

4. Renginys papildomas sporto muge, sporto klubų prisistatymu ir aktualiais mokymais, pranešimais.

5. Kauniečiams rengiamos nemokamos bėgimo treniruotės.

6. Surenkamas patrauklus rėmėjų dovanų paketas bei specialiai gaminami renginio medaliai.

7. Aktyviai naudojama reklama mieste bei vietinėje spaudoje.

8. Į renginį sukviečiami žymūs Kauno sportininkai ir sporto komandos.

9. Kuriami įvairūs linksmi video kvietimai.

10. Jauniesiems dalyviams renginys nemokamas.

Rezultatas

Pirmas renginys sulaukia apie 1000 dalyvių. Po sėkmingo renginio ir išskirtinio žiniasklaidos dėmesio, antrasis „Ąžuolyno bėgimas“ surengiamas rudenį. Galiausiai renginys tampa tradiciniu ir rengiamas du kartus metuose.

Renginio globėju buvo tapęs ir LR Ministras pirmininkas A. Butkevičius.

Nemokamos bėgimo treniruotės tampa atskiru projektu, kuris pristatomas savivaldybės po prekiniu ženklu „Sveikas miestas“.



Grįžti į peržiūrą