EFCOM
Integruota komunikacija

Sėkmės istorijos


Grįžti į peržiūrą

2017-02-02

HAPPSPACE – naujas prekinis ženklas

Situacija

Tarptautinė NT projektų vystymo bendrovė Agathum Kaune steigia bendradarbystės (co-working) centrą Happspace. Tokių erdvių mieste vos viena, kiti panašūs projektai nebuvo sėkmingi. Pagrindinė užduotis – žinomumas ir paslaugos pardavimai.

Sprendimas

Ruošiamas komunikacijos ir rinkodaros planas, kurio rengimo eigoje iškyla poreikis atlikti kokybinį auditorijos tyrimą. Suburiama focus grupė ir iškeliamas tikslas išsiaiškinti tokių darbo erdvių poreikį; įvertinti tradicines darbo erdves - jų pliusus bei minusus; galiausiai išsigryninti potencialių klientų lūkesčius.

Tyrimo rezultatai plačiai naudojami tiek komunikacijoje, tiek priimant verslo ar net interjero sprendimus.

Kampanijos eigoje didelis dėmesys skiriamas aukštos kokybės vizualiniams prisistatymui ir tiesioginiam bendravimui su būsimais Happspace bendruomenės nariais (klientais). Tam pasitelkiamas socialinis tinklas facebook; elektroniniai laiškai; paruošiama centrą pristatantį aukštos kokybės dalomoji medžiaga, kurią galima rasti tikslinės grupės lankomose vietose; rengiamos netradicinės atvirų durų dienos.

Išorinei komunikacijai naudojama verslo žiniasklaida (nedidelėms įmonėms pritraukti), populiariausi naujienų portalai – freelancer‘iams pasiekti. Vykdoma reklama internete, segmentuojant kanalus ir žinutes pagal tikslines auditorijas.

Rezultatas

Apie naują bendradarbystės centrą Kaune kalba bene visos didžiosios bei verslo žiniasklaidos priemonės. Visos Happspace centro darbo vietos rezervuojamos prieš oficialų atidarymą, dar vykstant rekonstrukcijos darbams. Užklausų skaičius viršija lūkesčius, tad priimamas sprendimas įrengti antrą Happspace centrą Kaune bei žvalgomasi vietos JAV.



Grįžti į peržiūrą