EFCOM
Integruota komunikacija

Ekspertinės įžvalgos


Grįžti į peržiūrą

2017-08-08

Tyrimas: Facebook daro įtaką daugiau nei 77 proc. mamų

Naujausi tyrimai rodo, kad mamos – galinga ir įtakinga vartotojų grupė. Pasak tyrimą atlikusios bendrovės SCG Advertising and Public Relations vadovo, mamos daro įtaką didelei rinkos daliai ir priima nemažai svarbiausių sprendimų.

Bendrovė apklausė 250 respondenčių. Tyrimo rezultatai atskleidžia, kad itin reikšminga dalis mamų yra sprendimų priėmėjos perkant šiuos produktus:

- Maistas ir gėrimai (92.3 proc.)
- Vaistai ir kiti su sveikatos apsauga susiję produktai (60.2 proc.)
- Išsilavinimui skirtos prekės (68.8 proc.)
- Kelionės ir laisvalaikis (76.9 proc.)
- Įvairūs namų apyvokos daiktai ir įranga (64 proc.)

Tyrimas taip pat atskleidžia, kad beveik 70 proc. respondenčių kasdien apie 4 valandas praleidžia socialiniuose tinkluose. Facebook socialinis tinklas populiariausias – čia laiką leidžia 77 proc. mamų. Naršymui internete ir socialiniuose tinkluose jos dažniausiai naudoja mobiliuosius telefonus (75 proc.).

Net 83 proc. respondenčių socialinius tinklus laiko ne tik pagrindine informacijos priemone, bet ir pagrindiniu šaltiniu priimant sprendimus pirkti (77,6 proc.).

Svarbu ir tai, kad beveik pusė respondenčių sutiktų už prekes mokėti daugiau, jeigu jų ir prekinio ženklo vertybės sutaptų. Ir beveik visiška dauguma (95 proc.) sako, kad bendros vertybės teigiamai įtakojo jų sprendimą pirkti.

Parengta pagal prdaily.com



Grįžti į peržiūrą