EFCOM
Integruota komunikacija

Ekspertinės įžvalgos


Grįžti į peržiūrą

2017-03-09

Vaizdai - universali naujosios eros kalba

Mes gyvename naujoje eroje, kai bene kiekvieno mūsų kišenėje yra fotokamera (Pasauliniu mastu – tai ~2,5 mrd. išmaniųjų telefonų su fotografavimo / filmavimo funkcija). Tad didžioji dalis mūsų kuriamo turinio šiandien yra vaizdai.

Galima sakyti, kad mūsų kalba iš tekstinės tampa vizualia. Dar daugiau – ši kalba yra universali, jai nereikalingas vertimas. Nenuostabu, kad populiariausi socialiniai tinklai yra tie, kurie naudoja šią universalią kalbą: facebook / youtube / instagram / pinterest.

Nauja kalba privaloma ir verslui, kad galėtų susikalbėti su šiuolaikiniais vartotojais. Jeigu jūs turite elektroninę parduotuvę, leidžiate pranešimus spaudai ar savo verslą pristatote facebook – nuotraukos privalo būti jūsų rinkodaros strategijos dalimi.

Paprasčiausia statistika
- Straipsniai su nuotraukomis peržiūrimi 94% labiau nei be jų.
- Pridėjus nuotrauką ar video prie pranešimo spaudai, jo peržiūros išauga 45%
- 60% klientų labiau linkę atkreipti dėmesį į jūsų verslą, jeigu paieškos sistemoje matoma nuotrauka

Vien nuotraukos neužtenka
- E-versle net 67% vartotojų sako, kad produktų nuotraukos kokybė yra labai svarbi, renkantis ir perkant produktus
- E-parduotuvių klientai (63%) sako, kad kokybiška produkto nuotrauka yra svarbesnė nei produkto aprašymas
- Peržiūrėjus vien socialinio tinklo facebook statistiką, žinutės su nuotrauka įsitraukimo rodiklis vidutiniškai yra 0,37 / vien teksto 0,27 / o žinutės su nuorodą – vos 0,15.

Atkreipkite dėmesį, kad žmonės vaizdus priima 60 tūkst. kartų greičiau nei tekstą. Tad, pavyzdžiui, sprendimas, ar likti jūsų internetinėje svetainėje ar ne priimamas per 10-20 s. (Nielsen).

Ypatingai geros kokybės nuotrauka šiandien bet kokiame versle yra tiesiog privalomas. Net jeigu jūs gaminate pačius skaniausius saldainius pasaulyje, niekas tuo nepatikės, kol nepamatys nuotraukos, į kurią žiūrint skiriasi seilės burnoje.



Grįžti į peržiūrą