EFCOM
Integruota komunikacija

Ekspertinės įžvalgos


Grįžti į peržiūrą

2016-08-01

Keli praktiški patarimai sėkmingai rinkodarai internetinėje erdvėje

Rinkodaros biudžetai persiskirsto e-reklamos naudai. Socialinė ekspresyvinė medija, tokia kaip Facebook.com, Twitter.com ar Instagram.com, yra raktas į rinkodaros sėkmę. Žinoma, ji bus veiksminga bei sėkminga, jei žinosime, nuo ko pradėti ir kaip ją vykdyti.

Pateikiame kelis praktinius patarimus sėkmingai rinkodarai skaitmeninėje erdvėje pasiekti.

Išsiaiškinkite, kas yra geriausi Jūsų klientai

Siekiant tinkamai identifikuoti Jūsų tikslinę auditoriją, pirmiausia nusistatykite, kokie pagrindiniai bruožai atspindi Jūsų geriausius klientus/pirkėjus. Kokias bendras charakteristikas tarp geriausių pirkėjų galima įžvelgti? Kokiais įprastais būdais vykdote su jais komunikaciją? Kokioms internetinėms (online) bendruomenėms ar grupėms priklauso Jūsų geriausi pirkėjai? Atsakę bei susisteminę šią informaciją, turėsite puikią pradžią nustatant Jūsų tikslinę auditoriją.

Nustatę tikslinę auditoriją, galite jau galvoti apie rinkodaros pranešimą, žinutę skaitmeninėje erdvėje.

Rašykite pranešimą pasitelkdami kliento požiūrį

Siekiant pateikti paveikų pranešimą tikslinės auditorijos atžvilgiu, būtina jį rašyti atsižvelgiant į klientų poreikius bei įžvalgas. Klauskite savo klientų kodėl, dėl kokių konkrečių priežasčių jie pasirenka būtent Jūsų įmonę siekiant bendradarbiauti? Kodėl jie renkasi būtent Jūsų organizaciją, o ne Jūsų konkurentus? Ypatingai reikėtų atkreipti dėmesį į klientų kalbą, kurią jie vartoja kalbėdami apie savo poreikius, tai ypač svarbu, nes tai susiję su Jūsų teikiamu įmonės pasiūlymu (pasiūlymas turėtų atspindėti klientų poreikius). Visa tai bus labai naudinga pateikiant pranešimą klientams skaitmeninėje erdvėje. Pranešdami apie kompanijos naudą, paslaugas ar produktą, galite įtraukti kelių klientų paminėtą tą pačią frazę apie tuos pačius dalykus. Tai sukurs artumo jausmą tarp Jūsų ir tikslinės auditorijas, pasitelkiant konkrečias patirtis, susijusias su organizacija ir klientais.

Žinokite informaciją, susijusią su tiksline auditorija

Siekiant pateikti paveikią žinutę tikslingai, būtina išanalizuoti konkrečius aspektus, susijusius ne tik su tiksline auditorija, bet ir su pagrindiniais Jūsų įmonės konkurentais. Kur konkrečiai Jūsų klientai ieško informacijos, siekdami įsigyti panašių į Jūsų įmonės produktų ar paslaugų? Forumuose, socialinėse medijose (Facebook.com, Twitter.com ir kt.), online sukurtose grupėse, ar tiesiog Google paieškos laukelyje? Tiesa, turbūt neretam skaitytojui kilo klausimas, o kaip gi išsiaiškinti, kaip tikslinė auditorija ieško tokio pobūdžio informacijos? Yra keletas būdų: galite atlikti apklausos anketas internete arba įvykdyti įprastas internetines paieškas, skirtas išsiaiškinti kur yra informacija apie Jūsų pramonę. Be to, svarbu nustatyti, kokią komunikaciją ir kur vykdo Jūsų konkurentai internetinėje erdvėje, nes kur yra konkurentai, ten turėtumėte būti ir Jūs, tokiu būdu identifikuosite ir komunikacinę spragą.

Palaikykite nuolatinę komunikaciją su klientais, pasiteldami pokalbio modelį

Pagrindinis ir veiksmingiausias modelis, vyraujantis šių dienų rinkodaroje, yra pokalbio užmezgimas bei palaikymas su vartotoju (tiksline auditorija). Dažnai klientas, norėdamas įsigyti kokį nors produktą ar paslaugą, klausia draugų patarimo bei rekomendacijos. Tokio turinio informacijos apsikeitimas dažniausiai vyksta socialinėse medijose (Facebook.com, Twitter.com, Linkedln.com ir kt.) Todėl labai svarbu, kad Jūsų įmonė ne tik nuolat teiktų rinkodaros pasiūlymus, įtraukdama atsaką į vartotojo poreikius, bet ir vykdytų nuolatinę komunikaciją su jais, teikiant įvairią naudingą informaciją (ekspertų patarimus, vadovų įžvalgas ir kt.) Taip pat svarbu atsakyti į visus vartotojui rūpimus klausimus. Žinoma, būtina ieškoti būdų, kaip pateikti rinkodaros žinutę taip, kad vartotojai teiktų rekomendacijas apie Jūsų įmonės produktus ar paslaugas savo draugams ir taip pritrauktų naujų segmentų.

Parengta pagal www.prdaily.com informaciją.



Grįžti į peržiūrą