EFCOM
Integruota komunikacija

Ekspertinės įžvalgos


Grįžti į peržiūrą

2016-02-27

Kauno verslininkai ištroškę žinių apie viešųjų ryšių galimybes

Ar nuolaidos vienintelė priemonė, kurią galim pasitelkti pritraukdami pirkėją? Ar reikia milijoninio reklamos biudžeto, norint pasiekti vartotoją? Kuo skiriasi reklama nuo komunikacijos? Ką pasirinkti? Kaip išmatuoti naudą? Kaip daryti įtaką ir apsisaugoti nuo netikėto informacinio puolimo? Ar Lietuvoje egzistuoja juodieji viešieji ryšiai? Kaip socialiniai tinklai gali prisidėti prie pelno auginimo?
Šie ir daugelis kitų klausimų skambėjo Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (KPPAR), kuriuose pilnutėlė salė klausėsi vieno pirmųjų viešųjų ryšių seminaro skirto kauniečiams verslininkams. Savo patirtimi čia dalinosi į Kauną iš sostinės veiklą perkėlusios viešųjų ryšių agentūros „EFCOM“ specialistai.

„Maloniai nudžiugino toks didžiulis susidomėjimas. Įsitikinome, kad viešieji ryšiai, o ypač rinkodaros komunikacija, daugeliui dar yra naujovė. Tikrai neapsirikome nusprendę supažindinti vietos verslininkus su kitokiomis verslo plėtros galimybės ir tokius seminarus planuojame tęsti, nes poreikis akivaizdus“, - sakė viešųjų ryšių agentūros „EFCOM“ direktorė Jurga Chomskytė-McGeever.

KPPAR rūmuose vykusio nemokamo seminaro „Viešieji ryšiai verslo plėtrai“ metu Kauno verslininkai buvo supažindinti tiek su tradicinės komunikacijos verslui principais, tiek su juodųjų viešųjų ryšių technologijomis bei socialinių tinklų galimybėmis ir perspektyvomis.

Ryšių su visuomene agentūra EFCOM teikia visas komunikacijos paslaugas verslo, valstybinėms bei visuomeninėm, politikos ir sporto organizacijoms. Dar daugiau, turėdama platų partnerių tinklą į savo paslaugų paketą įtraukė ir tokias veiklos sritis kaip - visuomenės tyrimai, renginių organizavimas, dizainas ir reklama, IT sprendimai ir net personalo mokymas ar televizijos transliacijos.



Grįžti į peržiūrą